lördag 28 februari 2009

Zagreb. Igen.

Är tillbaka från Zagreb igen. Den här gången blev det en 24-timmarskryssning dit. :)
Min älskade morbror gick bort i torsdags morse och dan efter, dvs i går begravdes han. Vi åkte upp i går morse och åkte tillbaka i dag vid lunchtid.
Det går väldigt fort här nere från själva bortgången till begravningen. Vilket är bra tycker jag.
Jag kommer ihåg när pappa gick bort hemma i Sverige; en massa känslor när han dog, sen lugnade man ner sig och sen, 3 veckor senare, fick man återuppleva samma känslor igen. :(
Nåja, det var inte det jag tänkte skriva om. Jag tycker att kransarna var väldigt fina igår, specielt från en florist i Jastrebarsko (jag vet inte vilken för det var kusin Damirs fru som beställde våra). "Vår" är den i den översta raden med röda rosor och den till höger om vår, med orchideerna och lila rosorna, är från mamma.


Inga kommentarer: