söndag 15 februari 2009

Frisk luft

Eftersom vi var inomhus hela dagen igår tog vi en liten promenad idag. Vi gick till vårt vanliga ställe, den lilla lekplatsen vid vattnet.



Som ni ser använder vi mössor även i Split. :)
En hård bore vind har blåst i flera dagar vilket betyder kallt och soligt väder. Yes! säger jag för det här är det närmaste jag kan komma årstiden "vinter". :)
Solbrillorna fick Tina av min kära vän Angela i N. Irland. Tina älskar brillorna eftersom de är rosa och glittriga! :))



Idag gick vi hem torrfotade. Annars brukar Tina alltid lyckas doppa fötterna/skorna i havet.


3 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Så trevligt att höra era röster i cyber space igen! Vi har saknat dom.
Grattis till stora tjejen. Vilken fin tårta.
kram Anna-Maria

http://www.livetsunderbarastunder.blogspot.com/

Anonym sa...

Kul att du bloggar igen! Det är lite för långt mellan inläggen ibland! ;-)

Hälsa Tina ett grattis i efterskott! Och kram till er alla!

Tandems sa...

Anna-Maria och Bim
Jag ska försöka uppdatera mera. Lovar inget :)
Jag tackar å Tinas vägnar för gratulationerna.