måndag 11 augusti 2008

I M

Igår ägde konserten rum som, iaf ena av oss (nej, inte jag! :), har gått och längtat lite till...Iron Maiden på stadion Poljud i Split.

Som sagt var, det är inte riktigt min musiktyp men eftersom det är konserttorka i Split vad gäller stora internationella band/sångare så var ju även jag tvungen att gå.

Det var inte helt utsålt men stämningen var underbar - trots 90 min väntan/försening. Jag tror även Järn Jungfruna var nöjda.

Tihomir headbangade loss, med de få hårstrån han har kvar, till "Churchill's Speach", "Aces High" och "Rime of the Ancient Mariner"

Vi satt på läktaren och alla runt mig skrek, sjöng med armarna sträckta mot skyn och "lilla" jag satt ner och lekte fotograf. Det var väldigt svårt att få till bra foton men här kommer ett par.









I dag på jobbet läkte jag mina hårdrockssåriga öron med härliga och underbara Depeche Mode. :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa Tihomir att han har mycket god filmsmak (LOTR) och mycket god musiksmak (IM) ;-D

Tandems sa...

Jag kan hålla med gällande filmsmaken, men vad gäller musiksmaken...njaee :)