torsdag 10 april 2008

I love rock 'n roll!! :-))

I Kroatien är vi inte bortskämda med att berömda internationella band/sangare o dyl kommer och gästspelar här.
Om det är nagon som hittar hit sa kommer de till Zagreb.
Definitivt inte till Split.
Om nu nagot band/sangare gar vilse och hamnar i Split maste man ta tillfället i akt och ga pa den konserten. Sen spelar det inte sa stor roll att man inte tycker om musiken...

Sa nu är det dags. Nja, nu och nu... I augusti ska vi pa konsert - Iron Maiden!
Ni som känner mig vet att jag i hela mitt liv har tyckt om "lätt" musik; pop och framför allt synth och att IM absolut INTE är min musiktyp! Förmodar att ni da förstar vilken konserttorka det är här! :-)



OK, visst förekommer det konserter även här men da är det de kroatiska sangarna och banden som uppträder och de är bara en handfull som är värda att se.

Även om Tina gillar rock bättre än synth men hon far snällt stanna hemma den här gangen.
Jenny, vill du sitta barnvakt? Ta med T. sa blir det riktigt roligt. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Iron Maiden är såååå bra! Jimmy och jag såg dom för två år sen. Och dom kommer ju hit i sommar igen. Jimmy ska gå med en kompis då. Men jag funderar på att också köpa biljetter och ta med mig Jenny.