lördag 9 januari 2010

Avatar

Eftersom vi var barnfria utnyttjade Tihomir och jag tillfället att gå på bio och se en film som inte är tecknad, barnfilm el. dyl. Sist såg vi Borat - och det var ju 700 år sedan!! :D
Valet föll på den mycket omtalade filmen Avatar - i 3D format.
3D är alltid kul att uppleva, så ochså denna gång. Och det var nästan det enda som var bra med filmen. Visst var tekniken (inspelnings- och datatekniken) bra men handlingen var såååååå förutsägbar. Allt var så ljummet på något vis.
Filmen får knappt godkänt av mig.

3 kommentarer:

Britt-Marie "Bim" Kullin sa...

Och så här tyckte jag: http://bim.blogg.se/2009/december/avatar-3d-2009-film.html

Tandems sa...

Jag vet. Det var delvis ditt "fel" att vi såg just Avatar. Eftersom du tyckte så bra om filmen och eftersom du nämnde LOTR hoppades jag att jag oxå skulle tycka om denna film... men... NÄÄEE.

Britt-Marie "Bim" Kullin sa...

Ooops! Sorry! ;-)