onsdag 20 maj 2009

Saknad?

Om det är någon som har saknat mina få uppdateringar kan jag bara meddela att den enda anledningen är att jag inte orkat.

Varför?

För att det är så d-a varmt! Varje dag har vi dagstemperaturer på 30+. Nattemperaturen ligger på ca 20!

Jag vill ha vinter. Höst duger oxå!

Vi får väl slå på A/C-n hemma så man får lite kyla. Det kanske får mig att komma igång med bloggningen oxå. :)
Tyvärr har vi inte öppnat badsäsongen än för jag har två frusna badkrukor hemma som vill att vattnet ska vara över 20grader varmt innan de doppar sina tår i vattnet. Jag kanske kan övertala dem till helgen...

1 kommentar:

Britt-Marie Bim Kullin sa...

Ja! Du är saknad av mig! Jag saknar faktiskt dina uppdateringar!

Och jag tycker INTE synd om er för att ni har det "för varmt"! I min värld finns det inget som heter "för varmt"! Skicka gärna hit lite värme! Här är det kalla nordliga vindar varenda dag.

Men du får väl längta hit till kalla Sverige! Inte så långt kvar nu va? När är det ni kommer? Hur länge stannar ni? När åker ni hem igen? Har ni några speciella planer när ni är här? Berätta gärna lite!

Nu ska jag gå ut på en morgonpromenad i ett soligt, men blåsigt Stockholm! Kramar till er alla! :-D