torsdag 26 juni 2008

Zagreb

För 10 dagar sedan var vi i Zagreb. Vi skulle fira midsommar helgen före den riktiga midsommarhelgen. Vi tog in på hotell – vi fick ett jättebra pris av hotellet vi (E///) alltid använder i Zagreb.
Tina sov för första gången i en säng utan galler eller dyl. Vi var nog lite rädda att hon skulle vända sig i sömnen och ramla så vi la en massa extrakuddar på golvet så hon skulle, om hon ramlade, landa någolunda mjukt. Det gick jättebra, hon ramlade inte de två natter vi sov där.



Vi gick till en pub, som brygger sitt eget öl, och åt en supergod middag och såg hur Spanien, tyvärr, slog Sverige i fotboll

Ganska bra Euro2008 skyltning



Innan vi kom till Zagreb stannade vi till i Domagovic och hälsade på min morbror och moster. De var mina «föräldrar» när jag flyttade ner till Kroatien och jag verkligen älskar dem. Här skulle jag lägga upp ett foto på mig och min älskade morbror, men på fotot syns det att han är sjuk så det får vara...

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt det var i fönstret! ;-)